Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» Ви маєте право повернути або обміняти товар хорошої якості з будь-якої причини протягом 14 днів з дати покупки, з урахуванням наступних умов та умов.
ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Ви можете обміняти товар хорошої якості на аналогічний продукт або на інший продукт з поверненням різниці в ціні або поверненням коштів. Обмін товару здійснюється протягом 14 днів, без урахування дня покупки шляхом передачі його продавцю. Будь ласка, переконайтеся, що товар не був у використанні, немає чіпсів і потертостей, його упаковка, презентація, споживчі властивості, заводські печатки, маркування, заводські етикетки, наклейки і документи збереглися, а також є квитанція про продаж або квитанція готівкою або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару.
Ми також можемо відмовити в заміні або поверненні товару, якщо:
- з моменту покупки товару минуло більше 14 днів, за винятком дня покупки;
- при перевірці якості товару були виявлені ознаки втручання в пристрій товару (відкриття, спроби ремонту) або виявлені сліди неправильного використання;
- структурні зміни були внесені до продукту та/або його компонентів, або були зроблені спроби.
У разі повернення товару належної якості вартість доставки товару і відправки назад продавцю оплачується за домовленістю.
При відправці товару кур’єрськими службами доставки, поштою або будь-якими суб’єктами логістичних послуг для його повернення покупецьу покладені всі питання, що виникають в результаті врегулювання ситуацій, пов’язаних з пошкодженням товару, його повним знищенням або втратою.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до пункту 3 статті 4 Закону України «Про захист прав споживачів» покупець зобов’язаний:
- перед початком експлуатації товару уважно ознайомтеся з правилами експлуатації, паспортом або іншою документацією, наданою магазином на товар;
- при необхідності отримати роз’яснення і консультації щодо умов, особливостей і правил використання товару – перед використанням товару;
- використовувати товар відповідно до його цільового призначення і дотримуватися умов (вимог, норм, правил, умов), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
- з метою запобігання негативним наслідкам для споживача щодо використання товару – дотримуватися спеціальних правил безпеки, передбачених в експлуатаційній документації, а при відсутності таких правил в документації – звичних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів даного виду.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Відповідно до статті 8 (частина 14) Закону України «Про захист прав споживачів», у разі виникнення сумнівів щодо якості спожитого товару, незалежна експертиза може бути проведена на вимогу покупця, при цьому, якщо встановлено повну працездатність товару і його відповідність заявленим техніко-функціональним характеристикам, витрати на експертизу відшкодовуються покупцем. Обмін товару або повернення коштів за нього здійснюється тільки після отримання результатів незалежної експертизи, яка встановила, що товар не відповідає заявленим виробником параметрам. Споживач має право бути присутнім на контролі якості товару особисто або за участю його уповноваженого представника.
У разі підтвердження неналежної якості товару за результатами незалежної експертизи оплата і витрати, пов’язані з доставкою або відвантаженням товару, здійснюються продавцем.
Незначні зміни зовнішнього вигляду товару або його окремих елементів, зазначених на зображеннях сайту, https://gazballon.com.ua і не впливають на функціональні якості і технічні характеристики товару, не є несправністю товару.
Виробник товару також залишає за собою право без попереднього повідомлення вносити зміни в конструкцію, зовнішній вигляд, обладнання та характеристики товару для поліпшення його технологічних і експлуатаційних якостей. Обладнання, колір, зовнішній вигляд та інші параметри товару можуть дещо відрізнятися від зазначених на сайті.
Якщо ви підозрюєте, що наш продукт не працює належним чином, несправний або має заводські дефекти, виконайте такі дії:
- зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом, інформація вказана в розділі контактів.
- напишіть нам на електронну пошту з темою «Повернення товару» і постарайтеся максимально детально описати проблему. Після отримання листа наш сервісний менеджер зв’яжеться з Вами для уточнення деталей і допомоги у вирішенні проблеми.
ВІДШКОДУВАННЯ
При отриманні товару нами і якщо він повністю відповідає вимогам, описаним вище, ваші гроші будуть повернуті.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» повернення коштів здійснюється протягом 7 днів з дня отримання поверненого товару.
Повернення коштів здійснюється таким же чином і тій же особі, якій було виплачено замовлення.
Звертаємо Вашу увагу на те, що в разі оплати товару кредитною карткою термін повернення коштів залежить від політики банку-емітента картки.